Pelincir

Aku pergi ke tandas buang air besar. Ya nampak jijik kan. Sebenarnya tak. Walaupun aku mahu cerita pasal aku berak namun tak ada apa yang jijiknya. Percaya lah kat aku.

Dalam kategori berak ni, paling aku menyampah pesen berak intro saja dah 20 minit lebih. Intro tu maksud aku duduk bercangkung tapi tak keluar-keluar. Sakit hati kan.

Aku sedar lepas makan tadi aku kurang minum air. Patut lah berak tak lawas. Penat juga aku pikir macam mana nak handle. Last-last terpaksa guna cara biasa. Aku jerit kat member aku.

"Lan! Aku nak rokok. Tahi tak keluar!"

Ya, berak dengan rokok memang tak boleh dipisahkan. Berak tanpa rokok sama lah dengan berjimak tanpa kemaluan. Kosong! Mereka bagaikan isi dengan kuku atau aur dengan tebing. Berat sama dipikul, ringan sama dijinjing.

Aku apa lagi terus nyala rokok. Baru sekali sedut,

Buk..buk..bruuuutttttttt. Habis berterabur.

Aku senyum puas.

32 comments:

areleaf said...

wow..nice blog...dah komen entri awak,jangan lupa komen entri saya..hikhik..

oranglidi said...

"Ya, berak dengan rokok memang tak boleh dipisahkan. Berak tanpa rokok sama lah dengan berjimak tanpa kemaluan. Kosong! Mereka bagaikan isi dengan kuku atau aur dengan tebing. Berat sama dipikul, ringan sama dijinjing.

Aku apa lagi terus nyala rokok. Baru sekali sedut,

Buk..buk..bruuuutttttttt. Habis berterabur.

Aku senyum puas."

-nice one.. barai aku gelak. by de way, bek ko study last minit. bes gila do

hiro said...

wow..nice blog...dah komen entri awak,jangan lupa komen entri saya..hikhik.

MATAHARI said...

wow..nice blog...dah komen entri awak,jangan lupa komen entri saya..hikhik.

eiffel said...

camtaek!heh

Razman said...

wow..nice blog...pelincir memang penting untuk enjin.

dah komen entri awak,jangan lupa komen entri saya..hikhik.

gglit said...

nasib baik ada jiran yg sanggup sedekah rokok.kalau tak?

al-jambz said...

wow..nice blog...dah komen entri awak,jangan lupa komen entri saya..hikhik.

Linglung said...

wow..nice blog...dah komen entri awak,jangan lupa komen entri saya..hikhik.

Silent girl said...

pengotor! ya, ini lah yg org akan ckp bila msuk bab2 berak ni.

tapi bagi aku, berak ni dah mcm lumrah alam. semua org msti berak. Dan aku msih tak paham bile aku ckp "aduihhh..sakit perut nk terberak" mesti akan dibalas dgn "eeee..pengotor la kau ni!"

aku tak paham betul la!

Fiq Vertigo said...

wow..nice blog...dah komen entri awak,jangan lupa komen entri saya..hikhik.

btw saya dah fak nuff awak, tolong fak nuff saya balik.baibai

Pa'tam said...

wow..nice blog...dah komen entri awak,jangan lupa komen entri saya..hikhik.

anak abdullah said...

wow..nice blog...dah komen entri awak,jangan lupa komen entri saya..hikhik.

fezaL Mohd said...

wow..nice blog...dah komen entri awak,jangan lupa komen entri saya..hikhik

Berd said...

Babinya sekor-sekor. Aku tendang jugak nanti.

apiz.kamarudin said...

hahaha wajib ada tu..kete leh gerak kalo takde minyak ;p

Miss ... said...

bau la..adoi sampai sini ceh !

HEROICzero said...

keji.

Berto said...

klik nuff kat sini, jgn lupa klik nuff saya balik ya.

Berto said...

ahh, cilaka, blog ko mana ada nuff. kah kah

Frodo Baggins said...

Babinya sekor-sekor. Aku tendang jugak nanti.

mario said...

kat sana rokok apa plg murah...

ama said...

wow..nice blog...dah komen entri awak,jangan lupa komen entri saya..hikhik..

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

mapuh kerah aku baco blog mung hahahah

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

mapuh kerah aku baco blog mung hahahah

ziela salih said...

blog lu sedap.komen blog gua juga ya

padeli said...

wow..nice blog...dah komen entri awak,jangan lupa komen entri saya..hikhik.

rafiq said...

memang tak jijik langsung entri ni. bersih suci murni.

sume komen nice blog.

saya pun nak komen nice blog.. tapi jangan lupa komen saya balik tau!

lavender harum wangi said...

camtaik.

mario said...

dr april thn lepas sampai skrg tak kluar lg ke?

slmt hariraya bro...

greek goddess said...

camtaik 2.

EZAN IDMA said...

really? ok nak try