Junior

Hari ni aku tengok ramai muka-muka baru dekat tempat aku. Ada yang lawa ada yang hodoh. Pakaian pula macam-macam. Yang pakai pesen upskirt pun ada. Ok aku tipu. Gila ke apa. Kau pernah tengok budak sekolah agama nak keluar outing? Hah macam tu lah.

Member rumah aku ni 'in charge' sambutan budak baru. Jadi ramai lah yang datang rumah aku petang tadi.

Masa tu aku dalam bilik. Bukan main eksaited mereka bercerita. Tapi tu lah tetamu datang aku rasa bersalah pula berkurung dalam bilik.

Jadi aku pun keluar la. Jalan tu mendada sikit. Biasalah nama pun senior. Dah la rumah aku.

Baru aku nak buka mulut, member aku buat hal.

"Kau tak payah keluar pun tak apa Berd. Buat semak je."

Fakingg.

Terus aku masuk bilik. Pintu bilik aku hempas pakai kaki.

58 comments:

Frodo Baggins said...

tabik sama member lu

Miss ... said...

1sttt

Miss ... said...

alaaa x jd cehh

Frodo Baggins said...

bukan takat mnyemak
menyamun jugerk ..
blah shu shu shu masuk bilik

Miss ... said...

nk bc jap heh

Frodo Baggins said...

keh3x hye miss
datang bulan ker?

Berd said...

Frodo babins - benci tau macam ni!

Miss biol - mesti kau malu lepas ni.

Frodo Baggins said...

lu layak lipat kain dlm bilik jer bon
biar jadik suami mithali nanti
bukak bukak kain ...
lipat lipat kain ...
keh3x

Berd said...

Miss biol datang bulan tu. Tu pasal tak tentu hala wa tengok.

hai biol. Dah berapa hari??

Miss ... said...

budak sekolah agama nak keluar outing pakai ape weh?? x tau pun hehe

hai frodo baru lepas jap lagi nak mandi lalalala

berd x malu pun bknnyer aku x pakai pape pun lalala

Frodo Baggins said...

yer yer dah berapa ari???


((sambil jelir2 lidah scooby doo))

Berd said...

Wah wah. Miss biol sekarang kemaen lagi tau. gambar pun dah nampak pusat.

weh Bon lu tergoda tak tengok miss biol???

Frodo Baggins said...

takder lah sangat tergoda ..
x tau arr kalau lu ..
wa budak baik

Miss ... said...

dah x de hari la sebuk je dah abis fhm?? wakaka

eh frodo ko lepak2 sini kan..apsal blog ko x appv komen g ekk lupe ekk??..asek lepak blog berd je ehem2 wakaka

SZ said...

berd semak samun.

Frodo Baggins said...

biasa arr
bebi ni adik ipar kekasih lama
tu wa sayang beliau lebih

Miss ... said...

ajer yg yerrr gambo katun je pun x kan la nk tergudes apedaaaa berd senget :p

Frodo Baggins said...

sz - bila balik jepun?
beiau mmg semak samun kering

Berd said...

Lu bila nak belah pergi jepun sabarimon?

kirim salam dekat harokita maki!

Frodo Baggins said...

biol - abnormal mmg camtu

SZ said...

hai frodo.

Frodo Baggins said...

hye yayang ...
tgh nippon go jugerk ke?
ehkekekekke

Miss ... said...

ooo frodo lupe dia abnormal..biarkan je asal bahgia si berd tu sudah keh4

Berd said...

Frodo layan cerita jepun woi! tajuk dia Good luck. Babi punya jebon. jiwang nak mampos!

Frodo Baggins said...

good luck mmg wa kene tgok.
bukan camlu. pagi raya layan citer karaxz

LAGENDA BUDAK SETAN uoollsss

Berd said...

Babi. wa tengok sebab member wa bukak lah. dah tak ada cerita lain.

Dasar gay. Nak tengok pelakon jambu je keje.

Frodo Baggins said...

lu lagi babi. lu bley tolak x nak tgok
tp lu layan jugak. apa jadah. lagi gay!

PAGI RAYA LAK TU uoolsssss

Miss ... said...

lagenda budak setan??
wakakakakakakakakaka

alasan dah x de cete lain
ngaku jelah peminat farid kamil ahakzzz

Berd said...

jebon babi. wa tengok gitu2 je. tak ambil port sangat. keh keh

weh biol. lagi bagus dari lu. selalu tgk cerita tamil. nampak sgt nak mngorat geng2 tu. sebab tu letak gambar nampak pusat. cehh

Miss ... said...

keling? wakaka aku sanggup mati dari goda dorang hahaha

tp x bole terima arrr lagenda budak setan wakakakakakakaaka..blah dulu mcm nk terberak je dok gelak ni babai berd auww auwwww farid kamil ekk ada mimpi dia ke smlm ?? kain pelekat ok wakakaka choww

Frodo Baggins said...
This comment has been removed by the author.
BalqisShafiqa said...

apa gaya budak sekolah agama nak outing??
boleh cerita sikit x???

Cik GuLA-GuLa said...

suke la member lu tuh!
tabik spring

cik tipikal said...

kesian kat lu.. apasal member lu tu kejam sgt?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

yang lawa lu ambik no pone ..e mail ke pas kat gua

aleen adela akoo ^_* said...

lu jgn nak tunjuk prasaan sgt..junior yg dtg umah lu 2 bukan pompuan pon kan.duk je diam2 dlm bilik,bezikir.wuhuhu

HEROICzero said...

haha part tutup bilik pakai kaki tu memang cool.

GaDis CoMeL said...

tutup pintu pakai kaki memang kerja senior. otai gila.

gulagulahacks said...

gedebe~

mario said...

ko keluar tu pakai crocs ke?

MOFASAD said...

berd kalau ada takde bukan orang nampak pon. kalau balik maysia apatah lagi

plumpy.tootsie said...

your friend sangat cool.ROFL~

afiqah said...

naseb baik mmbe kau halau.
HAHAHA. kalau kau duk luar tu.
tkde efek ape kat junior.
haha.silap2 dia ingat kau pun junior sme ngan diorg.
HAHAHA.

maisyara Pot! Pot! said...

sadis aku tengok ko. asal ko tak ketok palo member ko tu? hahahah xD

lumut said...

syukur masih ade kengkawan mcm tu disekeliling ko..hehe

hye junior2..exsaited ke dtg obesi??

Hellioz said...

sape name mmber lu?
gwa nak kawan dgn dy...

gyahahahahahah~

nd said...

haha...
rasakan!!!!

areleaf said...

bagusla ade lagi orang macam member lu..sekurang2nya ade jugak org kawal kepuakaan lu..

J. Love said...

gua nak bersangka baik. gua rasa kawan lu tu tak mahu lu kena buli. sebab lu mendada mendada pun, takdelah segak mana.

frwls said...

satu tindakan yang bijak

Razman said...

bukan senang nak jadi jujur macam member lu. orang jujur ni dibenci ramai.

DuniakuAbstrak said...

kwn ko cntrol ko ke ape nih?

haha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bercinta la ko berd lambat update

little ain said...

merajok seh, hahaha

Izyana Jasmay said...

hihihi kesiannn kawan kau. entah2 junior ke yang suruh dia cakap gitu kat kau. tak pasal2 kawan kau lak yang kena maki hamun. ingat bro, hargai sebuah persahabatan. Akakaka

Berd said...

BalqisShafiqa - tak tahu takpe lah. keh keh

Cik GuLA-GuLa - tak payah tabik. lepas tu dia kena terajang dengan gua.

cik tipikal - memang. gua benci orang macam tu.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o - semua lelaki. tak tahu pula lu gay.

aleen adela akoo ^_* - dah banyak kali gua berzikir. nak try juga bersosial.

HEROICzero - apa benda yang cool. gua tgh marah tu.

GaDis CoMeL - baru lu tahu. keh keh

gulagulahacks - biasa doh. haha!

mario - haha!. siott.

MOFASAD - lu jiwang baik lu duduk diam.

plumpy.tootsie - gua rasa gua lagi kool. dia minta maaf balik ngn gua.

afiqah - aku baru nak bagi tunjuk ajar macam mana nak hidup dkt sini. keh keh

maisyara Pot! Pot! - bukan ketok. gua dah siap terajang dah lepas tu.

lumut - mereka eksaited sampai tidor 24 jam.

Hellioz - tak payah la. dia jantan. lu gay ke apa.

nd - babi.

areleaf -setan memang memuji sesama setan.

J. Love - cilake. kalau nak segak kena buah dada besar la gua rasa.

frwls - gila ke apa.

Razman - memang ramai benci dia. keh keh

DuniakuAbstrak - dia sayang gua mungkin. keh keh

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o - sabar lah. bercinta apa.

little ain - takde gila gua nak merajuk dengan dia.

Izyana Jasmay - kenapa kau nak kesian kan kawan gua pula. cess

nAmA wA jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

kagum ngan member lu..
apa blog member lu??
wa nak follow..u follow back..

Bukan Gadis Comel said...

kiut je ko majok.
HAHAHAHAHAHA!